Re: ADMIN: Re: Letadla a vůbec - takové jedno víkendové upozornění - původní zadání z min. týdne.

Lukas Burda burdal1@post.cz
Pondělí Duben 7 19:54:00 CEST 2008

Dobry den.
Naprosto bez skrupuli ted budu reagovat na ADMIN prispevek. Radku
tohoto "OT neoznaceneho" tematu jsi se sam aktivne ucastnil a to jeste
obcas na muj vkus docela nevybiravy zpusobem (chapu ze te mojehobby
naladilo). Prosim te, aby jsi si vzdy nejdrive rozmyslel jestli takhle
nahodou nemas sam maslo na hlave. U admina je to o to vetsi pr..er.

Lukas Burda