ADMIN Re: [OT] Vztlak letadla

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Duben 7 14:53:37 CEST 2008

Znovu upozornuji, ze je treba oznacovat temata OT a HLAVNE odmazavat
konce mailu, ktere se nevztahuji k odpovedi!!!

Vyprodukovat 7kB mail a rozeslat ho tisici lidem kvuli trem vetam a
jednomu odkazu je trochu moc.

V navaznosti na mail p.Adamce (se kterym jsem si to vysvetlil soukromne
) se prosim zamyslete nad tim co je jeste nejaka informace (nekomu to
neco da) a co je uz jen povidani u piva. Plati to uplne stejne i pro
uzivatele Radek Vicek. :-)
To, ze jsem neprimo tento mail odmitl neznamena, ze na nem neni i neco
pravdiveho. Snazte se prosim na to myslet.

ADMIN