[OT] Vztlak letadla

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Pondělí Duben 7 14:11:53 CEST 2008

Samozrejme,že lieta všetko.Stačí ísť na modelársku exhibíciu,kde lietajú
čarodejnice na metle a podobne.Ale prečo potom majú profil i
najmodernejšie Boeingy,Aerobusy ? A ste si istý,že akrobatické lietadlá
nemajú krídlo s profilom ?Je to samozrejme možné,lebo tam nezáleží
príliš na ekonomii prevádzky ale krk by som za to nedal.

P.B.