Re: Letadla a vůbec - takové jedno víkendové upozornění - původní zadání z min. týdne.

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Duben 7 10:17:17 CEST 2008

A jak se bude chovat vztlak kridel? Kdyz letadlo jede dopredu, kridla
tlaci nahoru a ono se zveda. Co kdyz letadlo zacne couvat? Kam ho bude
"vztlak" tlacit ted?