Re: Re:Zarizeni pro napajeni 3x500V

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Duben 7 09:18:22 CEST 2008

Tuhle firmu jeste neznam. Ma v Cesku nejake zastoupeni?
My jsme zkouseli reverzacni spinace nejmenovaneho vyrobce,
byly s tim problemy tak v soucasne dobe mame bloky CELDUC SG969300.
Vyse uvedeny spinac ma napsano ze spina napeti 24-500VAC.

Dost nerad bych ten spinac sestavoval ze dvou bloku, pokud se podari
sepnout oba naraz, vzniknou zajimave svetelne a zvukove efekty, tak dam
prednost tomu aby si osetril vylouceni soucasneho sepnuti sam vyrobce spinace.