ADMIN Re: OT: OT

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Duben 7 08:52:44 CEST 2008

Dobry den,

premyslel jsem co Vam napsat. Vzhledem k tomu, ze jste vyprodukoval za
celych 15 mesicu 6 odpovedi vcetne teto a z toho ani jedno puvodni tema,
je tezke neco psat. Pokud by se konference skladala jen z lidi jako jste
Vy tak bude konference mrtva. Nebyl by za toto obdobi ani jeden prispevek.

Pokud Vam styl teto konference nevyhovuje nebo neumite filtrovat OT
temata (bud mentalne nebo v mail klientu) tak musite jinam.

Nemyslim, ze by se zde jen hospodsky kecalo - ve vetsine pripadu se zde
keca mimo elektroniku o fyzice, mechanice a podobnych technickych
vecech. Cistou tlacharnu nevim, ze bych toleroval pokud jsem v dosahu.

ADMIN

P.S. Ostatni bych chtel znovu upozornit na oznacovani OT temata, ktera
se netykaji elektroniky.