mikrofonni predzesilovac

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Neděle Duben 6 12:15:22 CEST 2008

Dobry den
zkusil bych sehnat co nejcitlivejsi mikrofon.Urcite jsou takove kde je
slyset cela mistnost.
Potom je potreba nastavit spravny rezim vstupu ,a zesileni pomoci AT
prikazu.S TC35 jsem dlouho nedelal,
ale asi (v jinych urcite) se da nastavit zisk mikrofonu a myslim i
zapnout kompresor.
Jak tam date zesilovac dostanete se do velkych problemu kvuli ruseni od GSM.
Jeden znamy uz tento problem resi skoro rok.Uz jsem mu navrhoval ,ze by
bylo lepsi pouzit DAI rozhrani
a analogove obvody dat co nejdal a odstinit.Tusim ale ,ze TC35 DAI nema
.Vsechny novejsi moduly ho maji,
ale kazdy ma jiny pocet bitu a format.
     Fanda