Letadla a vůbec - takové jedno víkendové upozornění

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Duben 5 23:17:59 CEST 2008

> Vy mi zas pripadate, jak nasi politici Na neco se jich nekdo zepta, a
> oni odpovi na neco uplne jineho.

Dobra odpovim, ale nebudete z toho mit radost

> Takze :
>
> Predstavte si, ze se tomu eru otoci kolo o jednu otacku dopredu - diky
> sile vyvolane motory, ktere se opiraji o "vzduch" ( obvod kola bude 1
> metr) a pas popojede dozadu  tez o jeden metr.( proste v kole je snimac
> a jeho otoceni se meri, podle toho se natavuje rychlost pasu) .

CHYBA!!! Rychlost pasu se neupravuje podle otacek kol, ale podle
rychlosti letadla vuci zemi.

V  case
> T+3 se kolo otoci za sekundu o 3 otacky a pas popojede dozadu o 3 metry.
> Dejme tomu, ze v case t + 100 se  kolecko otoci 100 x za sekundu a pas
> pod nim popojede dozadu o 100 metru.
> v case t+ nekonecno pas popojede o nekonecno...
> OTAZKA ZNI:
> Bude se to ero pohybovat vzhledem k okoli?

Ano bude pokud na neho bude pusobit sila motoru. Uz jsem vam jednou
psal, ze to jak se otaceji kola podvozku nema VUBEC zadnej vztah k tomu
jak se pohybuje letadlo vuci zemi.
Je to uplne sumafuk - pas se muze pohybovat libovolnou rychlosti a
libovolnym smerem - na vzlet to nema vliv.

RV