OT: Office 2003 <> 2007

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Duben 5 16:51:03 CEST 2008

Komerecni je to, co delate s cilem zisku, bez ohledu na to, jestli se
zisk dostavi nebo ne. Takze jestli pisete povidky, ktere pak
vystavujete zdarma na netu a nikde je nevydavate, tak je to
nekomerecni. Ale jestli pisete povidky a pak je posilate vydavateli,
jestli je nahodou nevyda, tak je to komerecni (i kdyby zisk byl 100Kc
nebo dokonce i kdyby jste na tom prodelal) a pak studentske office
proste pouzivat nemuzete.
Otazka neni, zda MS prijde nebo ne, ale toho, zda porusujete zakon ci
licencni ujednani. CO se Vam stane nebo nestane lze diskutovat na
konferencich zamerenych na hacking, warez, cracking a podobne veci,
ale asi ne tady.

Honza