Faktura na cizi jmeno + odecet dani

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Duben 5 10:17:09 CEST 2008

Něco podobnýho jsem jednou řešil, kupoval jsem počítač, ale ne pro
sebe, ale pro jistou firmu, dopředu jsem avízoval, že potřebuju
daňovej doklad bez vyplněnýho odběratele a stejně mi poslali fakturu,
kde bylo moje jméno a adresa ;) Tak jsem se ozval, že se stala chyba a
dodatečně mi poslali doklad, jakej jsem původně chtěl.

P.K.