Office 2003 <> 2007

Petr Hronek trit@atlas.cz
Pátek Duben 4 21:46:29 CEST 2008

Dobrý den,
Office 2007 za dnešní ceny určitě ano, teda pokud oželíte Outlook, protože
ten není součásti "Home" verze která je nabízena. Překopané menu mne také
dostalo a ještě chvílemi hledám (a nadávám) některé funkce. Nicméně s
přihlédnutím k budoucímu vývoji a podpoře je to dobrá nabídka a vhodný čas.
S přihlédnutím k tomu, že za ty peníze dostanete ty licence TŘI je to
prakticky dokonalé. Jedna z vlastností které možná oceníte je podstatně
redukovaná velikost výsledných souborů v novém formátu.
Pěkný den,
Petr Hk