Jak je na AMPERu.

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Duben 4 21:38:17 CEST 2008

> Par poznatku:
> - parkovani na poli, i kdyz to dobre ridili

Je potřeba co nejdřív. Jako vystavovatelé jsme jezdili lehce po osmé a
stáli vedle libovolné brány.

> - porad mi nejak nesedi ty hangary - takovy jako ve stodole na poli

Souhlas, moderní výstaviště si taky představuji trošku jinak. Nicméně
představte si, když těch tisíc vystavovatelů dnes po třetí začlo balit a
všichni chtěli svoje nádobíčko vypakovat. Na to ten areál prostě není
stavěnej.

> - pred par roky vybirali parkovne pri vyjezdu - nekonecna fronta, ted
> koupite listek v pokladne a pri vyjezdu jej jen utrhnou, byl jsem venku
> za par minut - to je dobre

Taky jsme byli zvyklí. Kolega s dvojkou v krvi to ale odpoledne zakončil
rázně. "Když po nás nikdo nic nechtěl ráno, jak po nás můžete něco chtít
teď? ... tak nás vyhoďte." Vyhodili a bez placení. ;) Tak jak ve středu
jsem se nenasmál za posledního půl roku.

> - s jidlen velmi spatna zkusenost - dal jsem si venku nudle - bez chuti
> a zapachu za 60 Kc - parkat jsem zakousl a vyhodil to - hnus; uvnitr
> gulasovka s chlebem a maly pivo za 53 Kc (ty 3 kacky teda nechtel) -
> bylo to spise brambory a mouka a tvrdej chleba - ceny vysoky a jidlo nic
> moc.

Myslím, že část lidí tam jde za nějakým cílem, má domluvené setkání,
případně někoho zná. Občerstvení, případně i oběd tak jdou na účet
vystavovatelů. Za pár metrů se platí statisíce, tak pár desítek a nějaká
ta šunka, párečky, nebo místy i něco lepšího většinu firem nezruinuje.
Případně se dá krmit na tyčinkách, sušenkách, a podobně, ale osobně po
těch pár dnech to zase nebudu moct půl roku vidět. V pondělí jsem musel
taky využít toho závodního stravování a začal i skončil jsem párkem v
rohlíku. Za ty prachy, co jsem ucpal díry v zubech, jsme se v úterý
najedli na stánku všichni.

Co se týče holek, pro mne to vedl Schrack. Následovaly Mwomen (nevim co
to bylo za firmu, červený 'superman' obleček s nášivkami "M") a na třetí
místo bych asi dal skutečně ona děvčata nahoře bez (abych se přiznal,
tak taky nevím, co prezentavaly :D). Bohužel za celou dobu jsem je
potkal jen jednou a než jsem stihl uvést fotící aparát do pohotovosti,
ztratily se v davu. Velmi efektně byla údajně oblečena děvčata od Lapp
kabelu, ale nepotkal jsem.

T.V.