merak // Smart Tweezers

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Pátek Duben 4 13:50:09 CEST 2008

Jdu to prozkoušet. Rychlost měření je přepínatelná 0,5, 1,0 a 2,0 sekundy.
Default je 1,0 sec. Takže si myslím, že by to mělo jít pěkně. Výsledek se
objeví v té recenzi.

Jirka

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 04, 2008 11:53 AM
Subject: RE: merak // Smart Tweezers

Dík za pěknou recenzi. Původně jsem to považoval za celkem hloupý měřák za
nesmyslnou cenu ale otevřel jste mi oči. Je to docela pěkná a promyšlená
hračka.

Jeden drobný dotaz. Jak dlouho trvá měření - tedy než se ustálí naměřená
hodnota ? Jde mi o to zda by se to hodilo i na rychlé třídění součástek.

Martin.