Jak je na AMPERu ? Dobre. Viz foto.

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Duben 4 10:26:21 CEST 2008

To bylo u nas na stanku (ZONER software), resp. u Fotolabu, ktery tam byl
jako partner. Holku tam malovali primo na stanku, trvalo to neskutecne
dlouho, probezne (a velmi podrobne) jsme to sledovali :-D  Ale je treba rict
ze oproti temto dvema byla ta malba naprosto uzasna a clovek dokonce
chvilemi (velmi kratce) dokazal potlacit prirozene pudy a obdivoval to z
pohledu umeni a kresby a ne toho vhodne vytvarovaneho masa (vlastne tuku)
:-D

Jinak je to docela sranda jak v dobe kdy je kazda trafika zavalena pornem (o
internetu ani nemluve) tak dokazeme my chlapi blbnout a slintat nad dvema do
pasu obnazenymi dorostenkami :-)) Pripomnelo mi to jeden vtipek, kdyz uz je
ten patek: "Prodám celý obsah internetu vypálený na 478.597.524.101 kusech
DVD. Případně bez porna na 4 DVD."

Dusan Dolezal