Bootloader

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Duben 4 08:52:41 CEST 2008

>* alebo sa to ma sifrovane posielat do Bootloadera a ten to ma
>desifrovat a napalit desifrovane do flasky --> uC s Bootloaderom, v
>ktorom je implementovany desifrovaci algoritmus so 128-bitovym klucom
>--> narocne na pamat a vykon (ARM?)

Este dobre ze Ta nepoculi ti norski studenti v Trondheime, lebo by sa nikdy nepustili do toho co je popisane v appnotes AVR230/AVR231 (co je do urcitej miery aj odpoved na povodnu otazku)... ;-)

Na druhej strane netusim ako presne si dospel k 128-bitovemu klucu, IMHO DES s 56 a XTEA a skipjack so 64-bitmi na tento ucel bohate, bohate postaci. Aj tak je vacsia cast roboty na strane PC, alebo dokonca by som povedal, ze v organizacnej casti veci (udrzat poriadok v seriovych cislach).

wek