Bootloader

Lubos Medovarsky office@accelera-networks.com
Pátek Duben 4 02:42:45 CEST 2008

Pokial mam spravnu predstavu o tom, co presne potrebujete,
ide o installer - skuste INNO Setup:

http://www.jrsoftware.org/isinfo.php

Je k tomu sifrovaci modul na priame stiahnutie a ak
to nestaci, niekde na nete najdete modul pre Pascal script.
GUI je programovatelne.

Ak Pascal nezvlada presmerovanie na seriovy port, tak by to
chcelo mozno este nejaku commmand line utilitu na upload hex
subora, ostatne to podla mna uz vie zvladnut aj "samo".

Kedysi som v tom robil instalacky PC hier s milionmi stiahnuti
a fungovalo to perfektne.

Lubos