Re: UTP kabel v zemi, životnost?

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Duben 3 20:21:59 CEST 2008

Pouzivame Belden 1583ENH , izolace vodicu by mela byt z Polyehtylenu, obal kabelu, je buhvi z ceho, Belden uvadi FRNC coz je cosi  nehorlaveho a bezhalogenidoveho :-)
Datasheet
http://www.dna.ru/library/1583ENH.pdf

Obcas tento kabel tahame po strechach a i po cca 5 letech je kabel funkcni i kdyz obal diky UV zareni krehne.
Nicmene jak kabel dopadne po 20 letech v zemi si nedokazu predstavit.

>Troufam si tvrdit, ze existuje nekolik desitek ruznych UTP kabelu, u
kterych ten ci onen vyrobce uvadi takove ci makove vlastnosti, pri
vetsi ci mensi mire duveryhodnosti v tyto udaje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz