Jak je na AMPERu.

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Duben 3 15:19:49 CEST 2008

v letnanech jsem myslel, jako na sidlisti nebo u tesca. proste je
potreba prijet z druhy strany a trochu se projit...
od proseka se musi pres "most" a to uz je ouzky misto, takze ma teplice
po d8(ted teda delaj silnici), odbocit na globus a kousek zpatky.
mezi ty baracky je to samo nesmysl :-) nemam rad "bezmocnost" v kolone,
to radeji kousek popojedu nebo popojdu.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel_t
Sent: Thursday, April 03, 2008 3:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak je na AMPERu.

> ja jsem zkusil jet na vystaviste autobusem jednou, metro tam zatim
> zadny blizko neni a nepomohl jsem si. autobus stal v kolone s autama.
> nejlepsi je nechat auto nekde v letnanech a tech 5-10min dojit pesky.

Tak pred tim bych Vas vsechny chtel durazne varovat, Mestaci a odtahovky
citi kseft a mistni jsme nastvani kdyz nam nekdo parkuje pred garazi.
Soused potreboval rychle odjet a neverili by jste jak rychle po zaveseni
telefonu prijela odtahovka, bylo to asi behem 2 minut a kdybych u
souseda tenkrat nestal tak bych tomu neveril. Posledni 2 roky uz je to
lepsi, policie Vas proste dovnitr Letnan nepusti, davaji tam znacky
zakaz vjezdu s dodatkem mimo obsluhy a kupodivu u nich hlidaji. Ovsem
Amper neni tak velky problem, vetsi navstevnost ma podzimni ForArch (coz
byl i ten souseduv pripad). Nevim jak to funguje na sousednim Proseku
ale asi to bude podobne.
Reseni pro letosek jeste neni jine nez parkoviste u vystaviste a nebo
cesta sockou. Ale od kvetna tam bude i metro C a u nej velke parkoviste.

> - porad mi nejak nesedi ty hangary - takovy jako ve stodole na poli

To se asi zmeni jedine zmenou vystaviste, puvodni plany na stavbu
velkeho vystaviste vzaly za sve s vystavbou metra a pote i vyhlasenim
prirodni rezervace pro sysla obecneho zijiciho na letisti vedle
vystaviste.

Pavel