Jak je na AMPERu.

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Duben 3 15:02:36 CEST 2008

> ja jsem zkusil jet na vystaviste autobusem jednou, metro tam zatim zadny
> blizko neni a nepomohl jsem si. autobus stal v kolone s autama.
> nejlepsi je nechat auto nekde v letnanech a tech 5-10min dojit pesky.

Tak pred tim bych Vas vsechny chtel durazne varovat, Mestaci a odtahovky
citi kseft a mistni jsme nastvani kdyz nam nekdo parkuje pred garazi.
Soused potreboval rychle odjet a neverili by jste jak rychle po zaveseni
telefonu prijela odtahovka, bylo to asi behem 2 minut a kdybych u
souseda tenkrat nestal tak bych tomu neveril. Posledni 2 roky uz je to
lepsi, policie Vas proste dovnitr Letnan nepusti, davaji tam znacky
zakaz vjezdu s dodatkem mimo obsluhy a kupodivu u nich hlidaji. Ovsem
Amper neni tak velky problem, vetsi navstevnost ma podzimni ForArch (coz
byl i ten souseduv pripad). Nevim jak to funguje na sousednim Proseku
ale asi to bude podobne.
Reseni pro letosek jeste neni jine nez parkoviste u vystaviste a nebo
cesta sockou. Ale od kvetna tam bude i metro C a u nej velke parkoviste.

> - porad mi nejak nesedi ty hangary - takovy jako ve stodole na poli

To se asi zmeni jedine zmenou vystaviste, puvodni plany na stavbu
velkeho vystaviste vzaly za sve s vystavbou metra a pote i vyhlasenim
prirodni rezervace pro sysla obecneho zijiciho na letisti vedle vystaviste.

Pavel