prerobenie LCD na LED

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Čtvrtek Duben 3 12:55:35 CEST 2008

Zdravim,
Rada vyuzit len prijimac a vsetko ostatne si dorobit je fajn, ale to je
nad moje znalosti.
Alternativa zdokonalit podsvetlenie stale prichadza do uvahy, ale ako tu
bolo uvedene, je to asi dost pracne.
Ale toto vyzera zatial pre mna za najrealizovatelnejsie, takto nejako
som si to predstavoval. A pritom niekto tu skonstatoval, ze to je tazko
mozne.
Nasla by sa nejaka schema toho, co ste realizovali k tomu PU? Z toho "Do
jednoho vstupu jsem dal vzdy spolecny signal LCD displeje a do druheho
vstupu signal daneho segmentu.", co je to spolocny signal LCD?
Ak spravne uvazujem, na 6 sedemsegmentovych cislic budem potrebovat 6
tych ULN2803A a 12 74HC86. Len mi nie je jasne zapojenie tych ostatnych
suciastok okolo, napajania a tak, preto by som privital tu schemu, aspon
nejaku zjednodusenu pre jeden segment.
Diky moc.
        Peter Tesar.