Problem s IC-progem

Jiri Splichal splichal@nizona.com
Čtvrtek Duben 3 12:44:09 CEST 2008

Diky za zajimavy odkaz!
Jak bude vic casu ,tak se nad tim zamyslim ;-)
Zatim by mi moc pomohlo,kdyby nekdo poradil,proc ten IC-prog nechce
naprogramovat PIC16F873 a ostatni ano
a pritom s WinPic800 to jde. Navic to vypada,ze ten IC-prog jen ty
16F873 (A) blbe cte a pak zahlasi tu chybovou hlasku,
protoze po te chybove hlasce a nacteni ve WinPic800 tam ty data jsou :-O

Diky
Jirka