Jak je na AMPERu.

Pikulik picom@volny.cz
Čtvrtek Duben 3 10:55:24 CEST 2008

> Maji katalog 3x silnejsi, ne 2x silnejsi.

Katalog je ale pěkně těžkej. Pro zajimavost TME2007 váží 2,9kg
a o 1cm silnější MOUSER (1990 stran)jenom 1,6kg
Amici používají nějaký speciální lehký papír,
lehký katalog se i lépe prohlíží.

Byl jsem u známého na stánku co prodává indukční čidla.
Přišel tam solidně vypadající pán s dotazem na tenkou folii na
odstínění mag. pole permanentního magnetu. Po pár větách jsem se dozvěděl,
že pracuje na úžasném objevu zdroje energie a schází mu k dokončení
jenom sehnat tu fólii ;-) Byl pevně přesvědčen, že problém je pouze v tom,
že na žádném stánku zrovna neni přítomen vhodný odborník, který mu ji dodá.
Tak se těšte na další Perpetum mobile