Jak je na AMPERu.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Duben 3 09:45:28 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 3.4.2008 od Jaroslav Kotlaba:

> Dostal jsem od nich ZADARMO katalog, asi dvakrat silnejsi nez jaky
> vydava GM.

Maji katalog 3x silnejsi, ne 2x silnejsi.

> Mate s touhle firmou nejake zkusenosti?

No ja tam porad neco objednavam. Akorat to trva o nekolik dni dele,
nez zbozi prijde oproti GME.

> Zaujaly mne dve hostesky co prochazely veletrzistem, od pasu nahoru
> oblecene jen do nasprejovanych barev (nemate nekdo fotku, ze bych ji
> prilozil do cestovni zpravy? :-)

Sakra, sakra, to jsi mi nemohl zavolat, abych se taky podival?
Telefon mam napsany v kazdem mailu... :-(

> Nez jsme se tam autem dostali, byl to des a bes, priste pojedu
> urcite metrem.

Ja jsem tam byl take vcera. Prijel jsem autem presne na 9. hodinu.
Uplne krasne, zadna velka zacpa, paradicka. Zaparkovani take krasne.
Hezky se tam chodilo, moc lidi tam nebylo. Behem asi pul hodiny jsem
dosel ke stanku Honzy Galuszky a tam jsem stravil asi hodinu. Po te
hodine jsem vylezl z jeho stanku a najednou jsem se ocitl v chumlu
neskutecneho mnozstvi lidi. To jsem se nestacil divit :-)))

> Jake zajimave poznatky kdo mate?

Tak vicemene me nic moc specialne nezaujalo. Setkal jsem se s
partnery, se kterymi jsem chtel, osahal jsem si, co jsem si osahat
chtel.

Ta firma, ktera vzdycky dela ty zajimave roboticke aplikace, letos
mela jen nejakou ptakovinu, ktera cepovala chlast. Bylo to pomale
jako snek a vubec se mi to nelibilo. Ty ostatni roboticke firmy take
nemely moc zajimave aplikace, asi nic noveho nevymyslely. A nebo jsem
se spatne koukal :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem