Jak je na AMPERu.

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Duben 3 08:33:34 CEST 2008

no, ako pisem. zaklikol som si trafo a potom s papierami na stole som
pozeral, co si este objednam. a zrazu prisiel mail, ze ci to mam
odoslat. tak som hned obratom odpisal, aby to este neposielal, lebo som
este neskoncil. chvilu na to mi prisiel "Confirmation Of Purchase
Order". tak som znovu napisal, ze nech to neposielaju, nechcelo by sa mi
platit viac postovnych. na to mi odpisali, ze "OK :)". potom to uz
fungovalo normalne. len pre zmenu mi uz ziadna faktura nikdy nedosla,
ani v zasielke, ani postou, ani kurierom, ani mailom, ani nijako.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises