Jak je na AMPERu.

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Duben 3 07:59:14 CEST 2008

K TME jsem presel definitivne od objednavani GME - nedavno jsem to zde
probiral. V ctvrtek vecer jsem od nich objednaval veci asi za 5kKc a
vcera jsem to mel na stole coz se mi u GME jeste nestalo. Navic na moji
objednavce to vyslo cca o 20% levneji ne GME. Perfektne zabalene a
pytliky popsane samolepkou s nazvem a carovym kodem - staci je jen
prejet cteckou.

Maji jen takovy divny objednavani - kosik se sam uzavira a odesila jako
objednavka o pulnoci - v ten ctvrtek jsem to jen tak tak stihal.

Radek Vicek