Jak je na AMPERu.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Duben 3 07:40:20 CEST 2008

Vcera jsem tam byl.
Narazil jsem tam na firmu TME - pry je polska a asi rok funguje i v Cesku.
Dostal jsem od nich ZADARMO katalog, asi dvakrat silnejsi nez jaky vydava GM.
Mate s touhle firmou nejake zkusenosti?
Slintal jsem tam pred pajeci a odpajeci stanici Weller, libily se mi pracovni stoly Diametral.
Uz zase mi zvedla mandle firma LOVATO - skoncila s vyrobou stykacu BF16 (pred casem
udelala totez s ministykaci MC9 a ja jsem musel hledat nahradu kdyz jejich BF9
jsem pouzit z rozmerovych duvodu nemohl).
Zaujaly mne dve hostesky co prochazely veletrzistem, od pasu nahoru oblecene
jen do nasprejovanych barev (nemate nekdo fotku, ze bych ji prilozil do cestovni
zpravy? :-)
Nez jsme se tam autem dostali, byl to des a bes, priste pojedu urcite metrem.

Jake zajimave poznatky kdo mate?