ADSL <-> ??

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Duben 2 23:03:48 CEST 2008

Je to tak, ale vim o pripadech, kdy diky (ne)kvalite ( vzdalenosti)
vedeni  nefunguje sluzba dejme tomu 2048/128 ale funguje pouze 512/128 s
tim, ze si zakaznik plati tu jako by mek plnych 2000/128. Myslim, ze
stejny pripad bude i priklad:   Nejde 8192/512, zridime 3700/512 a
zaplatite ten osmimegabit. I kdyz jiste to nevim.

Jina od 1. dubna se rusi  FUP na ADSL linkach o2....... a neni to april.
Kazdopadne jsem zvedav, jak to sit ustoji.