OT: jsou treba znalosti, bylo Re: Merak ESR, pripadne DCR?

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Duben 2 23:01:46 CEST 2008

 2.4.2008, 22:55:41

Samozrejme, mate pravdu. To co jsem napsal jde zobecnit, dokonce jeste
obecnej: to ze je nekdo velmi dobry v oboru X (nebo neni dobry vubec v
nicem ), vubec neznamena ze bude bez dalsiho vzdelavani dobry i v
oboru Y. Ja to jen aplikoval na drive zmineny problem spinanych
zdroju.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz