OT: Office 2003 <> 2007

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Duben 2 19:37:38 CEST 2008

To ze se tato konference roztristi spis uskodi . Vazim odborniku co tu
jsou a myslim, ze tato konference ma opravdu vysokou uroven a
prispivaji zde lidi , ktere o dane problematice vetsinou elektronice
neco vedi a vubec mi nevadi sem tam nejake ot tema treba z oblasti
softwaru pokud se do toho netaha politika nebo nejaka filozofie a
prispevky jsou vecne . Navic moderatori jsou opravdu nastaveni citlive
tak aby to dobre fungovalo . Navic kdyz nekdo "ulitne" okamzite se
konference samocisti a vinik je peskovan :) Myslim tim arogantni
prispevky atd.

Sleduji tuto konferenci uz nekolik let a jsem rad za to jaka je i kdyz
meho oboru se tyka spise okrajove .

snehulak