OT: jsou treba znalosti, bylo Re: Merak ESR, pripadne DCR?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Duben 2 18:34:19 CEST 2008

Ale ono to co pisete plati mnohem obecneji. Nektere veci se staly
(zdanlive) prilis jednoduche. Par prikladu za vsechny (prosim vsechny
neurazet se:):
-kazdy kdo pretahne par controlu na formular Delphi si mysli, ze je programator
-kazdy kdo umi strcit CD do mechaniky a klikat Next si mysli, ze je
expert na instalaci/konfiguraci Windows (coz je jedna z nejvetsich
slabin tohoto systemu. Ale slysel jsem, ze u Linuxu tento problem
pomalu taky prichazi - viz nedavna diskuze)
-kazdy kdo se na mene jak 10 chcipnuti rozjede z aute si o sobe mysli,
ze je dobry ridic
A tak by slo pokracovat do nekonecna.

Marek (presvedceny o tom, ze umi cist a psat:)