naše HW konfera - bylo Office 2003 <> 2007

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Středa Duben 2 16:15:19 CEST 2008

Ehm ... ono proběhlo nestranné a jednoznačně definované hlasování?

Jak sám dobře víš, ty co se nejvíce ozývají ne nutně patří k většině.
Toto prohlášení je poněkud ... unáhlené. Já například s Vámi souhlasím
a řeším to (až na vyjímky) pasivní rezistencí. Uznávám že pasivní
rezistence není příliš účinná a v poslení době se to zde zvrhává
na diskuzní kroužek o ničem. Dle mého
nevýznamného názoru admini dovolují až příliš mnoho i když se to
snaží korigovat.

Josef