OT: Office 2003 <> 2007

Středa Duben 2 15:31:04 CEST 2008

Myslim ze by pomohlo zalozit pomocnou diskuzni skupinu pro offtopic
prispevky a obecny pokec (pripadne irc kanal pro komunikaci v realnem
case), tim by se jednoznacne odlisilo hlavni tema okolo hw od vsech
ostatnich, myslim ze prohledavani diskuzi za delsi dobu v archivu by
se vzrustajicim poctem OT bylo problematicke.