DS18S20 a service pro Win XP

Bitovod hw@prelude.cz
Středa Duben 2 13:42:16 CEST 2008

Zdravim,

mam doma novou hracku (pasivni adapter na COM se dvema DS18S20), bezi mi to
na Win XP a hledam nejaky soft, ktery by s tim umel komunikovat a nekam ty
teploty logovat.

S LogTempem mi to chodi, jak ma, a v podstate by to delalo to, co bych
chtel - ukladani namerenych dat do MySQL, generovani jednoducheho PNG a HTML
s prubehem teplot. Ma to ale hacek - LogTemp je aplikace, bydlici v tray. A
protoze to PC casto bezi, aniz by byl nekdo prihlaseny, potreboval bych
neco, co bude fungovat jako service (pres srvany se mi nepodarilo LogTemp
jako servis rozbehat).

Nemate nekdo vhodny tip? (Ano, vim, ze existuje Linux, ano, vim ze to na nem
jde, ne, nemam na nej vhodny volny stroj, tedy Linux nepripada v teto fazi v
uvahu.)

Diky za kazdou radu.

Pavel Kutina