OT: Office 2003 <> 2007

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Duben 2 13:03:26 CEST 2008

Jestli je to pro Vas soukrome tak urcite ne . Mame tady jak OF 2007
tak 2003 s poslednim SP a bezny uzivatel to asi nepozna . Navic se mi
na 2007 nelibi ten prekopany vzhled(ovsem nevim mozna jde vypnout ) a
byl jsem z toho zmateny kde co je :). Vyznam to ma u outlooku tam je
spousta vychytavek, ale jestli nepouzivate firemni veci, exchange
server a podobne tak zase nic .

snehulak