Merak ESR, pripadne DCR?

Středa Duben 2 11:43:49 CEST 2008

Hezké dopoledne,

    to asi tak jednoduché nebude, protože v tom ESR měřiči od p. Zajíce
je osminohový procesor a už takhle je to asi dosti na hraně. I když je
pravda, že ten posuvný registr by mohl řídit místo LEDek to LCDčko. I
když je to opravdu nutné? Já jej mám a používám jej dosti často (a dosti
často vyhazuji kondenzátory). Pro běžná měření jeho stupnice stačí.
Upřímně mi je jedno jestli je ESR 1ohm nebo 1.1ohmu... Ale proti gustu :-)

    Mimochodem, co to je DCR?

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186