ADSL <-> ??

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 2 08:26:17 CEST 2008

Kabelovku v domě asi nemáte, co?

ADSL má rozdělený pásmo pro download a upload (jestli jsem správně
pochopil, jak to funguje) a tak si myslim, že když je špatnej
download, bude špatnej i upload. Existuje i SDSL (=symetrický DSL),
ale jaká je dostupnost v ČR, tak to vůbec nevim.

http://www.svethardware.cz/glos.jsp?doc=5877193E75138B1AC125738A0061017C
http://www.portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/9318?ks=1426&docid=2220

P.K.