ADSL <-> ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Duben 2 08:12:57 CEST 2008

Dobry den.
Mam doma pripojeni adsl 2000/128, vic prej není mozne technicky dosahnout( dlouhy, stary kabel, nebo co). Rychlost byla pro me do ted dostatecna.
Pro praci z domova, která mi ted obcas "hrozi" bych potreboval něco s lepsim uploadem, 512 by stacilo. Nevite jestli to jde vůbec technicky, pripadne i vyjednat ?? Cena muze i kousek vylezt, ale platit jako za 8000/512 se mi zase nechce :-).
Stacil by pomer adsl, třeba 1000/512.  Nic jineho nez adsl u nas nehrozi, adsl bylo jedina zachrana po letech s pevnou, pak cdma ...
Ted mam O2(jsem spokojeny), ale ani u jinych operatoru(volny, radiokomunikace), jsem nepochodil. nakonec mi nabidnou zprostredkovani přes O2.
Tomik.