RE: jak se zakládá mailing list?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Duben 1 22:18:32 CEST 2008

No tak potom ta Pandora, možnosti nastavení široké, administrace taky,
výpadků minimum. Dá se tam nastavit i soukromá konference, takže moderátor
schvaluje členy nebo i příspěvky a není vidět její obsah, což by splňovalo
požadavky. Tuším, že snad je i možnost skryté konference a tu nevidí ani
normální uživatelé, pokud nedostanou pozvánku...
A nebo mailmana do postfixu na Gentoo, ale v případě problémů se spamovýma
DB to asi není to pravý řešení.