Dnesny ranny ulovok z osadzovne

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Duben 1 18:44:09 CEST 2008

Nazdar,

  nechcelo sa mi to prepocitavat, ale podla
http://www.ibaonline.net/Portals/0/Helium%20Market%20%20CryoGas%20International.pdf
su to stovky milionov kubickych stop helia rocne,
a podla http://minerals.usgs.gov/ds/2005/140/helium.pdf to bolo v roku
2004 cca 26000 ton.
Co ma ale dnes zaujalo, a asi mi neake informacie usli, ale vraj sa
pouziva na chladenie ATLAS-u tekuty argon?
http://www.dailytech.com/Physicists+Create+ATLAS+Detector+in+Large+Hadron+Collider/article11307.htm

Slavo T.