Grafika Radeon

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Duben 1 17:32:57 CEST 2008

2008/4/1 Peter Bosnak <lajost@zoznam.sk>:
> Mám staršie PC s MB VIA K8M800-CE + VT8237R Chipset s procesorom AMD
>  Sempron 2600+,1,6 GHz. Je na ňom integrovaná grafika a zvuková karta.Mám
>  v šuplíku staršiu grafickú kartu Radeon X550 128MB. Moja otázka je:
>  Bola by grafika rýchlejšia,ak by som túto kartu nainštaloval na uvedený
>  MB

Která grafika? Ta v Direct3D/OpenGL aplikacích (= hrách)? To záleží na
kvalitě VGA karty na MB. Ale pravděpodobně bude rychlejší, nakonec
zkuste to a uvidíte ;)

> ,je to vôbec možné ?

Pokud je na MB příslušný slot, tak to možné je.

> Stačlo by túto kartu zasunúť do príslušného
>  slotu,alebo treba ešte niečo nastavovať ?

Prolezte BIOS a jestli vás něco praští do očí, tak to nastavte ;)
Například "primary graphics: internal/external".

P.K.