mplab C30 printf

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Duben 1 13:58:04 CEST 2008

Zdravim,
nejako sa mi nedari spojazdnit vypis na displej cez standardny printf v
C30 kompilatore od microchipu. Malo by to byt jednoduche - nahradit
funkciu write() svojou vlastnou. Ta moja vyzera takto (je podla
odporucania supportu):

int write(int handle, void *buffer, unsigned int len)
{
  unsigned int i;
  i = len;
  while(i) {
    putch(*(char*)buffer);
    buffer++;
    i--;
  }
  return(len);
}

Problem je, ze z vypisovaneho retazca sa zobrazi len jeden znak, Teda
namiesto "Test" mam len "T". Ked debugujem, retazec vstupujuci do
funkcie write ma naozaj dlzku len 1 znak a aj ked ho najdem v pamati, je
tam len to T. Netusite niekto, kde moze byt problem?

j.
**