OT: BANN (bylo Reseni problemu s neprizpusobivymi?)

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Duben 1 13:53:05 CEST 2008

Nevim v zajmu ktere komunity, ale osobne mi tento format zcela vyhovuje.
Jelikoz vetsina odkazu, co je v konferenci jsou fotky ci schemata
konkretnich
lidi (byt umistena na ruznych serverech) navrhuji toto neresit.

	Slavek

PS: Osobne bych byl spise pro omezeni rypavych poznamek bez uzitecneho
textu, ale to museji provest autori sami.