[OT] Reseni problemu s neprizpusobivymi?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 1 12:51:30 CEST 2008

Dle meho jedine nenapadnutelne reseni je najit schopneho
Umpalumpu-podnikatele a dat mu pravomoce nad problematickymi ctvrtemi.
Jedinej kdo si udela poradek mezi svyma je nekdo takovy - tohle funguje
treba v C.Krumlove, kde mistni Umpalumpa-Sef ma firmu a Umpalumpove
delaji az se jim delaji bubliny u nosu - navic pokud nekdo dela bordel
tak ma Umpalumpa-Sef sve komando, ktere si zjedna poradek.

Koneckoncu to same ted tusim udelali ted v Chanove jestli se nepletu.

Zkuste najit nekoho takoveho mezi nima - treba i za cenu nejake zakazky
z mesta, kterou by inkasovala firma Umpalumpa-Sef. On ty Umpylumpy bude
drit z kuze, ale jemu se to vyplati a bude mit na tom zajem.

Navic jsem jeste neslysel ze by Umpalumpa rasove mohl diskrimiinovat
jineho Umpalumpu.

Radek Vicek