[OT] Reseni problemu s neprizpusobivymi?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Úterý Duben 1 12:33:24 CEST 2008

Jsem si vedom, ze jde o totalni OT a nejspis to schytam, na druhou stranu
je tu rada lidi s mozkem a s problemem se jiste rada lidi, minilalne
ti z severu cech, kazdy den setkava.
Jeste pred 15 lety jsme zil v docela malebnem mestecku na severu cech,
dnes ziji v meste kde se do jistych ctvrti da jit jen ve dvojci a s
odjistenou .45 v pohotovostni pozici. Fakt, ze jsem se nikam neprestehoval
snad ani nemusim uvadet. Nevim proc, ale neustale zde stoupa pocet obyvatel,
ktere nepracuji a jen delaji bordel, ja napriklad jiz rezignoval na
svou zahradu, proste me jiz nebavilo sit proto aby sklizel nekdo jiny,
zvlaste, kdyz mi na uradu rekli, ze muj lovecky listek na tuto skodnou
leplati.
Stava se z toho uzavreny kruh, takový Umpalumpa bydli na Kladne, nejaka
realitka mu za byt nabídne  xKč a nadje mu byt u nas ve meste, protoze
jsou levne, kdyz tu je tolik Umpalumpu a tak porad do kola.
Par lidi se jiz namichlo o je odhodlano provest palacovy prevrat a problem
nejak resit.
Za tyden bude prvni zasedani, mame politickou podporu radnice, ale popravde
nevime jak problem resit, nam i mestu jde o to jak Umpalumpum zamezit
zvysovst svou koncentraci a jak pokud mozdo znacne casti rici, ze pro
jejich rozmozovani najdou lepsi misto nez je to nase mesto.
Pokud nekdo vite, slysel jste nebo mate napad jak toto resit jsme jedno
ucho, reseni nemusi byt politicky korektni, ale musi byt realizovatelne,
obhjajitelne a v mezich zakonnych moznosti.

Je mijasne, ze neni jednoduche cesty a tlak bude muset byt soustavny
a nepretrzity, mozna ani reseni neexistuje, ale tak nejak naivne doufam,
ze neni jediny model ten maticni, kdy problem zustava a stehuji si ti
co ho nezavinili, nechce se mi objetovat sve mesto.

Jeste jednou se omlouvam za OT a verim, ze si prectu neco co budu moci
pouzit.

WS