Baluova DDS Atenuátor

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 1 10:59:03 CEST 2008

Ahoj

ja sa uz polepsim... A necham si vseobecne poznamky pre seba.

Moj problem je to, ze neviem, kedy co povedat, resp. nepovedat. Ked clovek
nepovie nic, zle je. Ked nieco povie, je pomaly este horsie... Nemate
nahodou nejake zlate pravidlo, ked sa uz ocakava, ze clovek musi nieco
povedat? To nemyslim teraz k tejto teme, ale vo vseobecnosti, do zivota.

A.