Konektory ke svarecim kabelum

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Září 30 15:11:53 CEST 2007

Dobry den

netusite jestli se daji nekde koupit konektory jake jsou na svarecich
kabelech u elektrodovych svarecek ? Potreboval bych 2ks samec (to co
je na tech kabelech) a 2ks samice (to co je v te svarecce).

Mam u svarecky kabely 16mm^2 delky cca 1.5m a 2m coz je docela malo.
Nasel jsem kabely 25mm^2 dlouhe 3metry za cca 1450Kc . Taky jsem nasel
kabel 20mm^2 cca 90Kc metr. Tak si rikam ze kdybych sehnal ty konektory
udelal bych si dva prodluzovaky delky cca 2metry, bylo to delsi a taky
levnesi. Ty profi kabely jsou totiz vcetne klesti..