Zapojeni luxmetru na AD

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Září 30 08:56:55 CEST 2007

Nejde o nevoni - ale ted to mam pripojene na napjeni 9V na AD prevodnik
s referenci 5V a pokud bych na to dostatecne posvitil prelezlo by to
(mam to sice osetrene ochrannou zenerkou je pro sychr) proto bych radeji
to napajel z 5V, ale pak jsem myslel ze by to chtelo aby byl rozsah
vystupu OZ co nejvetsi tedy enjlepe 0-5V.

Ted by odpovidalo celemu rozsahu 5V hodnota 8300lx coz se obavam ze je malo.

Radek Vicek