Zapojeni luxmetru na AD

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Září 30 00:00:53 CEST 2007

 29.9.2007, 23:43:24

A co vam nevoni na tom TLC271 kterej tam mate uveden ?

TL8x, TL7x urcite ne - velky Ib, nelze pouzit pro sing supply
OPA637 - nelze pouzit pro sing supply, stable in gain >= 5, to by
   mohlo delat problemy, krome toho je jich na tohle trochu skoda
OPA128 - nelze pouzit pro sing supply
Ostatni jiz uvede OZ jsem neskoumal, ale potrebujete takovy operak
ktery ma: velmi maly Ib, vystup schopny pracovat od 0 V, vstup schopny
pracovat pri mene nez 0 V !
Takovych neni mnoho, zvlaste v nejblizsi trafice, krome vyse uvedeneho
mne napada jedine MCP60x od Microchipu

S teplotnim rozsahem bych se netrapil, tedy pokud nechcete vystupy z
vaseho mereni pouzit k navade mezikontimentalnich raket. Anteni
zesilovace jsou taky jenom z normalnich souc. a funguji na strechach
celkem spolehlive.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz