Zapojeni luxmetru na AD

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Září 29 22:43:47 CEST 2007

No ja tady doma nemuzu merit osvetleni sluncem - nemam kam dat cidlo -
proto budu merit jen zareni oblohy - uz ted je cidlo otoceno cca 60st
vzhuru skoro presne na sever - prime slunce na nej nemuze nikdy
dopadnout. Nevim jaky presny termin se pro tohle mereni pouziva co to ej
za parametr. Mozna ze je na to tehle FD skoda a casem ji nahradim tou
urcenou do luxmetru co tu uz byla zminena s citlivosti podobnou lidksemu
oku.

Ten clovek co s nim ma domluvenej ten pohovor by mel vyrabet meridla s
atestem takze tam se snad muzu pak domerit neceho slusneho.

Radek Vicek