pomoc s DSP v eaglu

Milan Cizek cizek.milan@seznam.cz
Sobota Září 29 20:09:11 CEST 2007

Ahoj,
hledam nekoho kdo by mi byl ochotny pomoci s jednim navrhem DPS v eaglu.
Prakticky se nejedna o nic sloziteho (4xRJ45 a 8xRelé). DPS bude
pravdepodobne oboustrana s prokovy, chci to nechat vyrobit... Bohuzel nemam
zkusenost s pripravou podkladu, take jsem nikdy oboustranou DPS nedelal (ani
s autorouterem). Autorouter to sice zvladne hrave, ale porad to nejak neni
ono. :-) Hlavne ale potrebuji zkorigovat presne rozmery desky, aby mi RJcka
sedeli na diry a uchyty zaslepky apod. (to vubec nevim jak ohlidat). Me bavi
si s tim hrat, ale na druhou stranu si rikam ze by bylo lepsi to nechat
zkorigovat nekoho, kdo uz zkusenosti ma. Jinak se mi nejspis stane, ze to
budu vyrabet vicekrat (prodrazi se). Jde jen o jediny kousek pro vlastni
poteseni, zadna seriovka, ale klidne na to nejakou korunu obetuju. :-)

Milan